24/12 -07!

G O D  J U L  A L L A !  : D
jag hoppas att alla, som firar jul, har haft en bra jul! det har i alla fall jag &det är tack vare
min kära familj, mormor, morfar & morbror marco! (: tack för alla julklappar å en trevlig dag.
men ialla fall så ha dagen varig helt great! klappar hit å klappar dit, god mat å massa trevliga
människor! såre ska vara (: men imorrn så blire hem till mormor igen för då kommer även
morbror ari med familjen! sötaste kusinerna molly & hugo med andra ord :) <3 så då blir
det väl nån lite julklapp till, alltid trevligt (: men men, jag hoppas i alla fall att all fick en bra dag!
åså vill jag ju påpeka att idag äre exakt tre år sedan som jag såg min kära farmor :/ <3333
btw, så fick jag en älskling idag &då menar jag gitarr, för killar får jag tydligen klara mig utan ;)

tjo hejhej då!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0