6/12 -07!

Jaa, jaha. Idag vare ganska lungt i skolan då. Datakunskap som alltid, vi gick igenom excel lite,
det gick helt okej. Sen vare bara vandra upp till fagerliden å åka skridskor &idag var cattis sötare
än sötast! <3, sen så gick vi back to school &åt. Sen ylvas lektion, där två grupper körde muntlig
redovisning om ungdomskultur, båda om musik (: duktiga! Sen så slutade vi &jag å cattis satt
&babblade på msn nu för nån timme sen, å jag kom på att jag hatar mig själv. Men jag  tar tillbaka
det. För jag fick precis höra att grabben snackar skit bakom min rygg, thanks :/ </3, det värsta
är ju att du alltid säger att jag är så snäll &du vill ha mig som vän å allt. Men menade du det?
Ah i sånna fall, förlåt mig. Men jag vill inte ha dig som vän om du håller på såhär! Ah nu ska jag
sluta klaga på dehära. Ska kila snart å sova eller nått, men först ska jag se om Sofia är med på
nyheterna  på tv4, we will see if she is (; <3 hiehie. btw, tack för allt emelie! <333

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0