9/12 -07!

i torsdags så sa jag ju att jag vart lite smått irriterad ellerhur? jo &sen i fredags,
jo, då vart det helt knas, tjaffs å massa så jag vart skit ledsen. men sen så kom
ju cattis hit å muntrade upp mig på lördagen, så vi stack ner till unkan &sen stack
hon, jag, jonas &jeppe hem till mig & kollade på film. efter det så skjutsade vi ner
jonas&jeppe till unkan &efter det, hem med cattis. vi hade riktigt trevligt ja såklart!
&idag så har jag fått mejl :') kanon glad för det! men nu tänker jag inte säga vad
det stod, ni får faktiskt "inte bry er" eller "va skit nyfikna", sak samma (; nu så ska
jag väl sitta här å inte gö nått, sen kanske det blir en film eller något såndant, för
jag tycker söndagar är så jävla sega! btw, 2:a advent idag, 50/50 till jul! :D::D:D:D

tjo hejhej då!


Kommentarer
Postat av: Tiina

MEn vad¨åå NEJ NU VILL JAG VETA VAD DET STOOOOD!

2007-12-12 @ 18:59:11
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0