15/11 -07!

idag så har jag varit riktigt trött!
fast det är jag typ alltid nu för tiden, men ändå. första  lektionen var datakunskap, den är så seg så det finns inte ord för den! andra lektionen var idrott. det var faktiskt riktigt kul å kolla när alla klasskamrater krånglade med det de höll på med, typ lite olika, själv så hade jag ju prov. sen gick jag &cattis å käkade &efter det gick vi till sista lektionen, bkf. där vi hade kristina &ylva. vi jobbar i olika grupper där &jag, cattis, micke å orsida är i en grupp, vi håller på med umgänge. å idag hade inte vi nån lust att  hålla på med droger, fester eller alkohol. utav olika anledningar som jag inte tänker prata om. så sa vi det &självklart så skulle våran kära lärare kristina bli totalt nyfiken, å vi började tillslut disskuter om just, droger, fester &alkohol. så jag var tvungen å säga till kristina att vi skulle sluta prata om det, sicken tant! nåja. sen gick jag till lassarettet tillsammans med tinalina &så hoppade vi på bussen. nu är jag hemma &vet inte vad jag ska hitta på, lär nog träna på mitt matteprov,
som jag antagligen får göra imorrn! hm :/

blä på det här, vet inte vad jag vill? :S hjälp ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0