16/11 -07!

idag så har jag vart sådär lagomt trött igen!
i skolan så började dagen med matte &jag hade prov. det gick nog inte så bra tror jag.
men det går ju alltid att hoppas :) nåja, sen började vi gunnars lektion 10.00 istället för
10.15, för att vi skulle få sluta en kvart tidigare. sen så gick jag med cattis  &annirene å
åt mat &sen vandrade jag till bussen &åkte hemmåt! sen så hoppade jag &micke in i
taxin som micke vart snäll &beställt åt oss. lat dag (: för nu är jag hemma! jag har ingen
aning om vad jag ska göra ikväll. men linn, cattis &annirene ska leka lite senare, så har
jag tur så kan jag kanske va med dom ett tag :) vi får se.

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0