23/11 -07!

aha, igår skrev jag inget. å inget dagen innan heller. men det är väl kanske sånt som
man får leva med ibland. i alla fall så hade vi datakunskapsprov igår &det fattar jag inte
någon mening med. sen hade vi gympa; bodypump. ja jag erkänner att det  var jobbigt!
allt jag har klagat på idag, var min jävla träninsverk, men ändå så måste jag även erkänna
att det är lite skönt, för då vet man att man gjort något bra (; idag så vare planerat att elin
skulle komma hit, men ikke! hon har blivigt sjuk den stackarn, så nu har jag inge planer
för helgen, mer än att vi ska till min käraste kusin imorrn, som fyller 5år på söndag! han
börjar blir riktigt stor! jag minns när jag gick runt här hemma på gården med han i vagnen
ååh, så sött det var! &sen när jag vart hemma hos honom hela dagen &lekt med honom!
älskar småbarn, dom är så söta! pga det vill jag ha egen unge, men det är för tidigt ;P
haha, nåja. nu ska jag väl hitta på nått annat än å sitta här. funderar på att gå in till mitt
rum där jag har musik dunkandes, men jag har inget å göra där inne :s, vill flytta datorn
dit, men pappa går inte med på det. dummer! nåja.. kanske ska baka? .. äääh vi får se!

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0