10/4 -08!

Nu har jag missat några dagar igen.

Igår så var jag i alla fall i Surahammar och umgicks med Lillen, vi började med att kolla på film, Run Fatboy Run, den var rolig. Haha. Sen så gick vi till pizzerian där jag alltid käkar med Tim och c.o. Efter att vi ätit så tog vi en liten promenad. Eller igentligen var den inte så liten,.. Men vi trodde det. För Lillen sa att det skulle vara 1km dit vi skulle, men sen när vi gått 1km, så kom vi till en skyllt där det stod "camping 2km", det var dit vi skulle. Så ja, det blev ju 2km till. Men det var trevlans, lite blött och kall bara, för det regnade. Sen åkte jag hem 20 i 7 :)

Idag så har jag varit väldigt trött, hade svårt att komma upp ur sängen imorse, därför höll jag på att missa bussen. Men när vi slutade, så åkte jag med Cattis till Surahammar, för hon skulle vara med Tim. Så jag åkte dit, satt där i 20min, tills Tim kom, så hoppade jag på det tåget och åkte hem. Bara för att Cattis skullle få lite sällskap. Så träffade jag på Alex vid stationen i Fagersta :) Sen åkte jag hem och var hemma till 17.00 :)

Nu ska jag i alla fall sluta skriva här, så ska jag skriva godnatt till Anna, på tal om Anna så måste jag säga att hon är väldigt pinsam! Men nåja, nu ska jag gå och äta. Sen sova. Godnatt!

Tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0