15/4 -08!

Tiden går, jag bara glömmer denna blogg.

Idag så var dagen rättså lat, den började med Engelska, där fick vi veta om vi klarat provet och även översätta några meningar.
Efter det, så hade vi Matte, där fick vi ett gammalt Nationellt Prov, för att träna. Jag, Cattis och Orren gick till maten halv 12.
Efter att vi käkat, så spelade jag och Cattis badminton i ca 2 timmar. Fast det blev massa mer än badminton, sjukt kul hade vi!
Sen kl.15, så hade vi Svenska, där delades vi in i små grupper där vi skulle förbereda en debatt. Min grupp ska vara Emot Dödstraff. Så Emil och Jag satt vid datorn och letade, eller ja. Emil letade och jag skrev det han sa.
Sen slutade vi klockan 16, så åkte man hem och så skulle jag plugga. Men nejnej, jag glömde ju grejset i skolan!

Nej, nu börjar jag bli riktigt trött, + att jag har en msn ruta och 2 sms som väntar. Så jag ska svara på det, sen ska jag nog gå och sova.

Förresten, igår så frågade Hampus fall jag ville med till Sthlm på Lördag och jag fick ta med en kompis, så jag frågade Cattis och om hon får, så ska hon med mig. Så sover hon hos mig sen + att vi kanske ska till Sura på Fredag. Vad kul, för jag saknar alla!

Nu har jag fått ett till sms och msn rutan har blinkat till en gång till. Godnatt!

Tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

min andra blogg, nadja92.blogg.se är hackad! så nu har jag en ny, :D

2008-05-01 @ 22:22:12
URL: http://ungmor92.blogg.se
Postat av: annirene

eller hur ! man blir ju gråtfärdig när man tittar på det :'/

2008-05-22 @ 21:24:43
URL: http://annireneR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0