7/4 -08!

Hejsan!

Idag så har det blivit en lång dag i Västerås. Eftersom att jag skulle till tandläkaren i Västerås idag så var jag ledig från skolan, brukar kunna bli sent så jag tar alltid ledigt de dagarna jag ska dit.
Men bara för det, så blev det massa handla och gå i affärer tillsammans med mamma. Jag köpte då ett par nya skor, gardiner å lite annat smått å gott. Men vi köpte mest ätbara grejor, vilket behövs för att överleva.
Men när jag väl var där i Västerås, så frågade Lillen om jag hade lust å hitta på något en stund med honom idag, det hade jag jättegärna gjort också! Men så smart var jag inte imorse, hade jag varit det hade jag tagit med mig mitt busskort, för då hade jag kunnat kommit hem. Men vi ska försöka hitta på något på onsdag istället. Sen är det funderingar på om Elin ska komma hit på fredag, men det är inte alls något bestämt. Hon ska prata med sin mamma idag, men jag hoppas verkligen att det går, för jag saknar henne!

Förresten, när jag kom hem så skrev Emil på msn att det inte är någon engelska imorgon i skolan, så med andra ord är det sovmorgon, gud vad skönt säger jag bara! :)
Nej, nu blinkar Elins msn ruta, så nu ska jag svara henne.

Tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0