18/8 -08!

Jaha, tiden går. Snart är sommarlovet slut. Men skönt ska det blir. Imorrn blir det nog att umgås med Cattis. Sen hem och fixa, för dagen efter. Då är det skola igen. In i de vanliga rutinerna, tiderna på mornarna och alltid. Usch, ja att gå upp tidigt ska bli riktigt jobbigt. Men att bara få ha någonting att göra på dagarna, ska bli skönt!

Jag har bara nördat One Tree Hill de senaste dagarna. Och jag har sovit allt för mycket, så imorrn blir det att gå upp tidigare. Så att jag blir trött till kvällen.
Nu har jag inte nå mer att skriva. Jag har aldrig någonting att skriva. Men men. Nån dag kommer det väl något intressant att berätta,..hoppas jag!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0