4/8 -08!

Idag var jag tvungen att gå upp jätte tidigt, halv 7 liksom. Bara för att jag skulle till tandläkaren i v-ås. Det tog typ en halvtimme där, så sen var det bara åka hem igen. Fydå vad onödigt säger jag bara. Haha.

Jag vet inte alls vad som kommer hända mer under dagen, skulle kanske kunna stuckit till Hallsta. Men det är jag för feg för, vågar inte åka själv. Haha. Speciellt inte nu när Dennis säger att han ska binda fast mig?! Uschamig vilken läskig prick ;D Visserligen så säger han ska ta loss mig sen, men jag vågar inte tro han.

Men vi får se, jag hoppas jag hittar på något kul. Orkar i vilket fall, inte bara sitta hemma. Tråkigt!
Vad ska ni själva hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0