6/8 -08!

Idag så hade jag två väckaklockor på(eller ja, mobilen, men den räknas), det är inte ofta jag har det när det liksom är sommarlov. Men det var behövligt, för klockan halv 6skulle makke gå upp sa dennis, så jag satte mobilen på väckning klockan 05.25 för att skriva ett sött litet godmorgon sms. Sen somnade jag om och vaknade igen vid 10då jag skulle gå upp. För halv 11 då skulle vi skjutsa bror John till arlanda som jag nog nämde igår. Flyga för första gången, usch vad avis jag blev faktiskt! Haha, men söt bror som han är så sa han "vi får väl åka till Paris då?" Haha. Bara för att vi såg en skyllt där vi såg att det faktiskt inte var så dyrt, men det är ju boende som man lär räkna med också, så det lär ju bli rätt dyrt ändå. Men men, så småningom ska jag också flyga!

Annars har jag faktiskt inte gjort mycket alls idag, så sjukt tråkigt sommarlov så det finns inte! Jag ska nog i alla fall skaffa comviq så jag kan hålla kontakt med mina vänner lite bättre, för när jag bara sitter hemma såhär, så känns det inte som om man har så många vänner. Men han har faktiskt vänner, många och bra. Men inte umgås man med dom heller? Usch.. låter som om jag är en jätte dålig vän nu. Visserligen är det ju inte bara jag som ska höra av mig, men det är lätt hänt att det känns som det. I alla fall, så om jag skaffat comviq, vilket de flesta har, så kanske jag kan fråga runt när jag har tråkigt "vill du hitta på nått?".. ja, det låter som en bra idé. Nästa Fredag skaffar jag nog det. Nej, nu ska jag nog sticka och glo klart på de sista delarna av Gossip Girl för datan var inte så lockande just nu. Satte mig mest här för att snacka med folk, men det var ju ingen rolig inne så.

Men ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0