7/8 -08!

Ja, idag ringde Cattis och väckte mig så vi fick snacka lite, har liksom inte snackat på aslänge. Inte träffats heller. Usch vad jag saknar henne! Men det blir nog lätt så med tanke på att hon är i Eskilstuna just nu. Men i vilket fall så när jag snackat klart med henne så gick jag in till datan för å snacka med Makke, se om vi kunde hitta på något. Men han var inte där. Så jag fick vänta till ett då Dennis vaknade och han övertalade mig om att ringa Makke istället, så jag gjorde faktiskt det. Men vi kunde inte va idag för han dennis å nåra killa till skulle lana och det orkar inte jag med, haha. Så vi kom fram till att vi skulle vara en annan dag.

Så idag har det vart samma gammla vanliga inte-göra-nånting-alls-dag, usch! I vilket fall så vill jag ha vinter nu, har räknat ut att det var ett halvår sen som jag åkte snowboard för första gången och det får mig bara att sakna det ännu mer! Så nu vill jag ha vinter, sommaren vill ju ändåså inte vara här som en riktig sommar.

Nej men nu ska jag väl fortsätta nörda lite här, sen ska jag nog sticka och kolla på film eller något. Ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0