11/ 12 -08! Dagen som gått:

Vi hade temadag i skolan idag, jag tror faktiskt inte att någon alls tycker om den.

Vi är blandade från BF (barn&fritid), SP (samhäll) & OP (omvårdnad). Det är tänkt att vi ska lära känna de andra programen och sluta ha sådan föruppfattad(?) mening om de olika personerna på programen. Jag själv tror faktiskt inte att det är så.

Efter skolan så blev det till att åka hem och ta massa bilder med bror 1&2 till mamma&pappa & mormor&morfar. Julklappar ska här bli skitbra i år tycks jag tro. Haha.

Men jaja, nu är jag så himmlans trött så jag ska nog bara ta det lugnt resten av kvällen, sen måste jag packa också duscha. För imorgon blir det troligtvis hem till Dennis. Lär kanske fråga honom. Annars är det inga planer smidda ännu.

Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch för temadagar !

2008-12-11 @ 18:04:35
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha det är nog sant det du säger. Jag har inte hört en enda som är positivt inställd till det här temaarbetet X) Som någon sa i min grupp "det verkar som det bara är lärarna som är positivt inställda till det här medan vi elever bara; ah jättekul". typ X)

2008-12-12 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0