11/12 -08! Dagens:

Dagens ämne: Snö - Ja, jag kan lova er att snön vissa dagar kan få mig att bli riktigt förbannad. Eller det kanske inte är snön som gör det utan vi, vi som åker i bilar och allt som stör vädret.
I vilket fall, på julafton.. då MÅSTE jag ha snö. Annars har jag verkligen ingen julkänsla alls. Det är sant. Snön gör det mesta med julen faktiskt.
Julen 06 var sämst enligt mig, för det fanns ingen snö. Det var slask och det var regnigt. Så jag kan säga att inte ens då man satte sig ner, sekunden innan julklapparna skulle öppnas, inte ens DÅ kände jag minsta lilla julkänslan. Hej födelsedag för alla barn på en gång? Ja ungefär så kändes det.
Så igår innan jag somnade, då slog tanken mig. Alla snö som ligger hemma hos oss just nu, ska den försvinna till jul? Eller kommer den att ligga kvar? En fråga jag får vänta med svar på antar jag. För nej, jag litar inte på någon vädergubbe eller någon tidning. För alla säger olika och inget stämmer. Är det inte så?
Är det någon som håller med mig när det gäller det jag just skrivit eller är jag helt ute och cyklar?

Dagens negativa: Temadagen.


Dagens posetiva: Slutade tidigare.


Dagens tanke: Jag kan tyvärr inte välja en för dagen. Idag har jag tänkt en massa!


Dagens saknad: Pengar.


Jag bjuder på en snöbild!


















Foto taget: http://fotorobban.bilddagboken.se/ Han är min bror :)


Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: klart att du min bästa ska vara med :)



Klart att de med snö kan vara både bra å dåligt, men att snö på julafton är ett måste :) håller med dig helt vännen <3

2008-12-11 @ 18:28:12
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: haha ja jag tyckte de va ganska smart. men jag tog lite idé ifrån dig oxå :)

2008-12-11 @ 19:45:34
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0