16/12 -08! Dagen som gått:

Ja, jag har faktiskt varit sjukt trött hela dagen. Tillochmed så att jag blev övertrött! Eller rättare sagt jag och Cattis. Hon tappade sina anteckningsblock och vi höll på att dö av skratt! Ja det är faktiskt sant. Jag vet inte vad som flög i oss.

På morgonen så fick jag i alla fall veta av Tubbe att det varit jordbävning i skåne. Ja.. det är lite hemskt tycker jag. Läskigt ifall det skulle blir riktigt starkt ju! Visserligen så var det starkt för att vara sverige, men inte så jätte farligt.
Jordbävning is the shit jao! Eller vad säger du Cattis? ;) hahahahah!

Men ja. Annars har inte så mycket hänt idag faktiskt. En lugn, trött och galet skrattig dag. Men skratt är viktigt för magmusklerna. Hihi.

Hejhej! 

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha magmuskler is the shiit jao ;)

omg vilken kul dag det varit idag ^^

2008-12-16 @ 20:52:39
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0