17/12 -08! Dagen som gått:

Jadu. Jag erkänner, dagen har varit helt onödig. Haha.

Började ju med att åka till skolan, käka julbord. Sen vänta på att idrotten skulle börja. På idrotten så skulle vi simma. Kul var det. Eftersom att jag och Orren är bäst och jag faktiskt litar på Cattis. Men Malin är farlig så.

Haha, jag förstår att ingen av er fattar  min sammanfattning, men man måste vara med för att förstå.

Efter idrotten så var jag kvar med Cattis, Orren, AnnIrene och Malin ifrån klassen och lekte lite i vattnet. Sen gick vi och bastade en stund. Efter det skulle vi ha haft två lektioner, men båda lärarna var sjuka. Så det blev att åka hem. Värd dag?

Nu är jag i alla fall hemma, imorgon är det sista dagen sen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0