18/12 -08!

JAG HAR LOV!

Jippiyey för att våran grupp är bäst och gör så att vi får sluta tidigare.
"Jippiyey" för att man får sluta 2min efter att bussen gått.
Men jippiyey för att man har en snäll mamma som kommer och hämtar en.

Haha. Så nu snart åker jag hem, sköönt!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag tror jag ska försöka städa lite, det lär nog behövas. Sen ja.. bara ta det lugnt.

Imorgon kommer ju Cattis till mig, vi ska åka till Avesta och titta på Robin E från Idol. Trevlans. Sen blir det nog hem och titta på film och sånt som vanligt. Jag har saknat våra ensamma stunder, för vi har alltid så sjukt jävla kul då!
Herregud vilka minnen vi har på sådan kort tid. Ja ojoj. Jag älskar dig bästavän <3

Men nej, nu ska jag sluta skriva och vänta på att min mor ska komma  hem. När jag kommer hem blir det "Dagen som gått:" och "Dagens:" - Om ni ens vill att jag ska fortsätta?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja skoja inte att jag saknar tiderna med dig jao <3 jag älskar dig vännen

2008-12-18 @ 17:37:18
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: annirene

haha snacka om att du har otur som slutar precis när bussen går :P

2008-12-18 @ 22:26:29
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0