18/12 -08! Dagen som gått:

Ja jag har inte ens något att skriva. Det är uselt. Dagen har spenderats mest tillsammans med AnnIrene, Pernilla och Linette eftersom att vi är i samma grupp under temadagarna och eftersom att vi var dom ända där (+ P, men hon går inte bf och jobbar därför med en annan inriktning). Men det har varit trevligt.

Pernilla gillar bilderna medans Linette skäms för dom. Haha. Det är ju toppen, för då har jag och AnnIrene bara mer att skratta åt. Vi är dom som sköter skrattet medans dom andra sköter "grejen som får fram skrattet".

Nej jag är bara så sjukt trött nu. Men vi slutade ju i alla fall lagom till mitt förra inlägg: 13:30 ca. Så då var det bara att splittra gruppen sen att åka hem. Nu när jag är hemma latar jag här med datan i knät och ska strax (efter "Dagens:"-inlägget) städa undan lite här och lägga i ordning lite bland allt mina kläder.

Vad har ni gjort idag och hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Man kanske skulle kunna lära sig något av bilderna. Dom är ju somsagt riktigt lärorika. Inga fel :);)

2008-12-18 @ 21:09:55
URL: http://pernilaledstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0