27/12 -08!

Oj, oj vad tiden går! Snart är det till och med ny år och sen 2009! Ojojoj.

Men nu är det såhär. Jag är trött på min blogg! Jag menar utseendet. Därför vill jag göra om, ny header och andra färger. Men hur? Det vet jag verkligen inte. Jag får väl kanske sitta och fippla lite så märker jag väl om det blir bra eller inte. Har ni några idéer?

På tal om idéer, vad ska jag skriva om? Jag har verkligen ingen fantasi längre! Det är sjukt tråkigt nu för tiden. Man loggar in och ska skriva något. Ingen har kommenterat och inte heller har jag något nytt intressant att skriva. Jag tror det händer för lite i mitt liv. Men hörni, är det någon som läser min blogg eller?

Men nej, nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra med bloggen. Det kanske kommer bli rörigt under tiden, men ursäkta mig i sånna fall. Jag säger till när den är klar!

HejHej ♥


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag läser din blogg :D

2008-12-27 @ 17:29:30
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: annirene

jag läser :)

2008-12-27 @ 22:31:47
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0