28/12 -08!

Ja herregud så tiden går. Alla mina dagar (nätter) går ända ut till ~4 tiden. Då menar jag att jag är vaken till 4tiden nästan varje natt nu. Men ja, inatt lär det bli lite tidigare eftersom att jag ska iväg till mina kusiner imorgon. Dom ville bjuda på fika. Men någon hylla får jag inte hem imorgon, för den hade tydligen blivit såld. Jobbigt värre!

Men jag är glad ändå nu. För min nyår är planerad lite grann. Och det blir att fira in det nya året tillsammans med min älskling <3 Vad vi ska hitta på det vet jag inte, antingen så blir det å leta fest eller så blir det mysa sig igenom dagen? Men ja, sånt som visar sig. Hur lycklig som helst i alla fall för att 2009 ska firas in med min pojkvän, som jag älskar nå så sjukt mycket! Puss på honom :)

Men nej, jag vet inte mer vad jag tänkte. Jag vill försöka komma iväg till Avesta / Västerås innan nyår också, men nej. Tror inte det kommer hinnas med, så länge inte min sötnos vill shoppa med mig. Hihi. Vi får se.

Jaja, nu har jag skrivit till ett såntdär meningslöst inlägg igen. Men det blir ju så när INGEN TIPSAR OM VAD JAG SKA SKRIVA! Förlåt, men det känns ju så meningslöst när ingen är engagerad i dehär. Haha.

Men ja nu ska jag vänta på att min sötnos kommer tillbaka msn sen ska jag nog säga godnatt och lägga mig och försöka somna i tid. Ge mig ett lycka till :)

Hejhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0