7/12 -08!

En sammanfattning av helgen:

Fredag: Började med skola och sen hade man ju bara en lektion så det blev till att ringa och väcka stackars Dennis och sen åka till honom några timmar tidigare än planerat.
När jag väl kom dit så duschade han, sen stack vi hem till Ante där de spelade Wii. Sen stack vi och käkade pizza och satt inne på pizzerian i kanske en timme, och bara pratade. Men sen blev det att gå hem till baby i regnet. Kallt, men han värms ju jämt så mysig som han är så. Sen blev det till att kolla på idol, sen somnade jag nog efter det. Tyckte ni att rätt person åkte ut?

Lördag: Vaknade tidigt. Hade satt klockan på 11 men jag vaknade lång innan dess och kunde verkligen inte somna om, antagligen för att jag och Dennis somnade skavfötters natten innan, det kändes tomt. Så jag gick upp och duschade, sen fixade jag med. Sen väckte jag Dennis så fick jag lov att be mamma och pappa komma till Hallsta och hämta oss och Ante, så att dom kunde skjutsa oss till Fagersta för att dom hade match där. Där var dom bra och vann med 8-5, grattis till dom! Sen kom mamma och pappa och skjutsade hem oss igen och därefter blev det hem till Ante där dom som vanligt spelade wii. Sen stack vi och käkade pizza tillsammans med Anna. Sen gick vi hem till Ante och dom spelade, igen. Sen gick vi och bowlade och jag loosade. Det gick inte alls bra, haha. Men men. Sen blev det hem till Ante igen och Anna stack på fest så vi blev själva där. Och vid halv2 stack jag och Dennis hem igen. Så firades våran 2-månadersdag <3

Söndag: Blev mest att äta idag. Dennis mamma och hennes pojkvän kom hem idag så dom lagade mat och bjöd oss plus dennis syskon och deras pojk-/flickvänner. Så det vart ju lite folk. Men gott var det! Sen efter all mat så blev det till å mysa / halvsova med baby tills man var tvungen att gå till tåget. Jag vill verkligen bli äldre NU, så att vi kan bo tillsammans, haha. Men nej, sen på tåget blev jag utskälld. Dock orkar jag inte berätta mer. För nu har jag skrivit mycket. Haha. Men sen åkte jag hem och nu är jag hemma. Så nu ska jag nog stänga av datorn sen borsta tänderna och lägga mig och sova... själv :( finns inget värre. Saknar min älskling <3

Men ja, nu har ni fått en lååååång helg av mig. Vad har ni gjort i helgen?
Nu ska jag sluta skriva, ni får ha det så bra. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha du skulle ju ringt mig tidigare i lördags:P <3

2008-12-08 @ 18:34:22
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0