1/2 -08!

Jag får ibland lite klagomål utav t.ex Annirene & Tina, att jag aldrig skriver och ja det är ju sant.
Men jag är inte så bra på å komma ihåg + att jag faktiskt inte riktigt vet vad jag ska skriva, förslag?

I alla fall så har dagen varit riktigt lat idag, våran första lektion var matte och där var Cattis den ända
som jobbade, bra jobbat tjejen! Men minus till mig, Annirene och Orren som bara tittade på då (a)
Efter matten så hade vi Gunnar, som vanligt var det mestadels prat, men vi hade faktiskt kul!
Speciellt min grupp då, jag, Annirene, Cattis, Orren och Carro, gud vad vi fick skratta! Men det är bra!
Sen gick vi och åt hamburgare tillsammans med Orrens syster, som har börjat blivit en vana nu faktiskt :)
Och den här gången han vi till och med med å äta på en halvtimme, snabbt utan Cattis!
Men sen gick vi till samhällen där vi bara kollade på film igen, fortsättningen på pay it forward.
Den är kanonbra, så för er som inte sett den; Titta på den!

Men nu ska jag nog ta å hoppa in i duschen, sen så ska jag kanske börja packa ner lite sov grejor,
för ikväll så bilre till att sova hos Tina, eftersom att vi ska med ett tåg 12.48 imorgon :)

tjo hejhej då!


Kommentarer
Postat av: Martina

Pay it forward? Vare den vi såg i 9an? Eller den hette ju pass it forward fast du kanske menade det? :)

2008-02-01 @ 20:19:12
URL: http://martinaqvist.blogg.se
Postat av: Martina

Okej, men det var den vi såg i nian, jag trodde den hette pass it forward men skitsamma :D

2008-02-02 @ 22:00:25
URL: http://martinaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0