16/2 -08!

I torsdags, då var det alla <3'ns dag. Jag och Cattis lyckades inte med att få den bästa dagen, inte till en början. Men dagen slutade kanon och därför blev fredagen(igår) en glad dag. I skolan var vi spralliga och hyper, för efter skolan skulle vi till v-ås.

Igår då, ja då åkte vi till v-ås, för er som inte vet vad det är, så är det en förkortning för västerås. Vi åkte dit med tåget 13:40, sen hoppade även Malin på och gjorde oss sällskap ända till v-ås. Vi hade trevligt och så. Men sen gick jag och Cattis runt och kollade i affärerna ett tag, men jag vågade inte köpa något eftersom att jag skulle klippa mig, så vi gick till minomin och klippte mig, därefter så kunde jag inte handla, för jag hade inte mer än 98kr kvar och jag skulle käka. Så sen kom Samme och gjorde oss trevligt sällskap, han gick med oss i några affärer och vi gick sen för att äta. Efter det hade jag 58kr kvar. Samme stack sen, så vi fick klara oss själva. Men vi träffade på Linn och tillsammans med henne gick vi till NewYorker, där fick jag låna 30kr av Cattis, så att jag skulle kunna köpa en tröja. Snällaste bästa vän <3
Vi gick sen tillbaka till donken, för er som inte fattar det, så är det McDonalds. Cattis köpte glass men åt inte äns hälften. Men vi frågade Mikke och Makke om de skulle komma eller ej, men ikke sa nikke, vi fick klara oss utan dem.  Men vid 19.45 stack vi ner mot tågstationen och mötte Micke och han flickvän Emelie. Klockan 20.00 ringde jag Makke och frågade om vi skulle ta 20.15 tåget till Hallsta(Hallstahammar) och vara där i sirkus la en timme, men han sa bara; nja fan inte idag. Så vi sket i det. 20.15 stack Micke och Emelie, de skulle med tåget. Så kom det självklart ett fyllo och frågade om pengar och för det blev vi utskrattade utav en liten kille som var 92a, sen blev han själv förföljd av fyllot upp i rulltrappan så han fick igen för det. Så då fick i alla tre något att skratta åt. Sen åkte vi med tåget hem 21.15, vi var på värsta flummhumöret och självklart så ringde vi till Makke igen, men vi visste inte om det var han vi snackade med. Men vi gissar på det. I Sura(Surahammar) då hoppade Samme och hans stockholmskompis på tåget igen så vi gick träffa på dem i sirkus la en 10 min, för de skulle av vid Ramnäs. Efter det var jag och Cattis trötta så bara satt och tog det lungt. Sen skjutsade pappa och jag hem Cattis och så.

Idag, så är jag trött och har ingen aning om vad jag ska göra, nån som har nån idée? :D

image5
Samme, Cattis &lite Stockholmsgrabb!

Kommentarer
Postat av: amanda

min med :p
men vet du hur man skrivier ut den i 'bokformat?' :S

2008-02-19 @ 18:59:57
URL: http://shootdownthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0