27/2 -08!

Det här lovet har börjat rätt okej faktiskt.
I söndags, då kom Tina hem hit och vi förflyttade oss ut i husvagnen, vi hade trevligt, kollade på film och drack. Vi ringde typ massa folk som jag aldrig snackar irl med, men det var trevlans. Allt jag sa var bara "hur är det?" & "vad gör du?" Sen när  vi vaknade i mådags så hoppade vi på tåget mot V-ås, vi gick på bio och sen åkte vi hem. Vi såg på Sweeney Todd, den var väl rätt bra, men lite väl överdriven på de flesta visen tyckte jag.

Igår, då var det tisdag och då hade jag trevlans med Cattis! Klockan kvart i 12 så åkte jag och far och hämtade henne, sen fortsatte vi bilfärden mot V-ås, jag skulle till tandläkaren och Cattis var trevlig och förljde med mig in, även fast hon är rädd, stackars bästavän satt och rös :( Efter besöket där, så skjutsade pappa oss ner till tågstationen, där hoppade vi på ett tåg som åkte mot Sura, där mötte vi Tim och gick med han hem till Kim. Ja jag vet, det är ett rim. Vi kollade på film och hade trevligt, senare gick vi hem till Tim och sen käkade vi pizza under hans hus, mohaha! Värsta lyxet att bo där. Men nåja, jag och Cattis fick ont i magen och jag hade problem att äta. Men vi blev mätta. Vi fortsatte sen med Kim och Tim hem till Kim igen, där var då två till människor. Johanni och Lennie, de var trevliga! Ända tills jag sa kudde, för då fick Lennie världens skrattattack och mobbade mig resten av halvtimmen som var kvar. Det kom två / tre killar till också men jag vet inte vilka dom var, mer än en av dom, han hette Jocke. Det vet jag för att Cattis bad Tim att fråga han om han hade en kompis som hette Robert, för hon tyckte visst att han var lik en av lillens kompisar. Men ikke sa nikke, han hade ingen vän som hette Robert. Nåja, tjugo över åtta så var det dags att dra hem. Tim och Lennie var snälla och följde oss till tågstationen, sen sa vi hejdå till dem och gick istället på tåget och socialde oss med Stoofe och Beppo, eller rättare sagt Cattis socialade sig. Jag nötade musik. Sen vandrade jag hem till Tina och lämnade hennes busskort när jag kom till Norberg och efter det så åkte jag hem och nördade här!

Idag, så har jag hämtat ut kläderna som jag beställde från Junkyard.se i lördags, jag älskar dom &därför älskar jag Makke, för han valde ut linnet åt mig. (Ja jag överdrev nu, jag känner knappt Makke!)
Men nu blinkar två msn rutor och det är Cattis och Viktor som har skrivit, så jag ska sociala mig med dom nu!

Tjohej hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0