12/1 -08!

ahapp, nu sitter jag å väntar på maten, sen så ska jag käka å sen kommer sofia! ;D
hon ska sova här, men vad vi ska hitta på under kvällen det vet jag faktiskt inte.
men i vilket fall så börjar jag bli rejält hungrig nu x) , jag sitter just nu &hjälper cattis
lite smått med å ge henne färgkoder så att hon kan färga bildtexterna på bdb.
å ja.. å du tina, svar på din Osmarta kommentar, NEJ det är inte alls överdrivet å
byta lösen överallt, jag hade lixx samma, så det är skapligt lätt å bara logga in.
aja nu ska jag hjälpa cattis lite mera, så nu måste jag sluta skriva här..

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hah vem, är osmart? ;) Dom har ju bara din
email och bilddagbok dom har ju lix inte typ ditt användarnamn på allt annat, troru dom känner dig eller? :P

2008-01-12 @ 19:59:53
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0