13/1 -08!

idag så åkte sofia hem, vi hade riktigt trevligt faktiskt, till en början så var det rätt segt,
för hemma hos mig finns det inget att göra, men vi kollade i gammla skolkataloger &
sen stack vi ner till myntan å käka. sen gick vi runt på byn å var normala, å vi hade rätt
kul vid "glädjehuset" i norberg, för er som inte vet vad det är, så äre typ konst, tavlor å
shit, som man inte fattar sig på. åså berätta jag om hure va en gång när jag gick in där
med nåra kompisar, det var så att hon som jobbade där, frågade oss vad vi kände när
vi såg tavlan (det var nån tavla typ med färklickar här å där eller nått, helt meningslöst),
typ jag å mina kompisar hade precis stått å sagt "vaffan äre här för jävla ställe", åså
frågar hon sådär å vi sa bara "ahme.. den är väl .. fin", sen gick vi. å jag tänker inte gå in
dit igen, för det var fan inte kul, men i alla fall så jag å sofia kom på att det kanske är
bra att det heter "glädjehuset", för det är ju i alla fall skrattretande, erkänn bäst va? ;D
aja, sen så lät vi så mycket, så hemma hos niklas kollade hans sällskap ut genom
fönstret, sen så typ. åkte vi kundvagn, sån som barnet sitter å åker bil i ;) haha, ah
det var fett hett, bara att den var lite för liten för oss, sen så typ, ah vet inte, men vi åkte
hem å glodde på film sen i alla fall &då var jag visst tvungen å sitta å berätta för sofia
vad som hände, för hon vågade inte kolla, det var ju lite skojj ;) aja, men trevligt vare.<3
å du tinalina, tro mig, de kan hitta än även om de inte vet vaffan jag har för användarnamn ;)

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Martina

men jojo jag tror dom letar efter dig oxå =)

2008-01-13 @ 20:26:45
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0