14/1 -08!

jag kom precis på att det är precis en måndag kvar tills det är alla hjärtans dag, år 2008.
då kom jag även på allt som hände förra året, då jag var på café johnny tillsammans med
michael, tina & annirene, då jag även kramade rasse för första gången, dock för att jag då
var kär i honom, men det var ju lite mysigt. haha, aja. men i alla fall så får jag hoppas att
den blir lika lyckad i år, för jag hade riktigt kul den gången. men men, just nu sitter jag i
skolan, på näst sista lektionen för dagen, å jag slutar klockan 10 över 4, känns ju lite segt
å sitta här å veta att det är typ 2 timmar kvar, men aja. nu ska jag väl sluta skriva å typ,
göra nått som är bra. inte för jag vet vad, för jag är klar med det vi ska jobba med på nästa
lektion, det vi skulle ha gjort nu, får jag göra hemma, för jag måste interviua någon.

tjo hejhej då!


Kommentarer
Postat av: Martina

Var inte marielle med ? :P

2008-01-15 @ 17:30:36
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0