16/1 -08!

nu sitter jag här igen, i skolan. just nu har vi samhäll &vi ska hålla på en massa med en intervju,
jag ska ju ha intervjuat någon, men ikke sa nikke, det har jag glömt ;) haha, får göre ikväll. men
i alla fall så sitter jag här &gör med andra ord inte ett skit, typ snackar med cattis & orren på msn;D
när väl mattias (läraren), kommer tillbaka, så ska jag försöka göra nått, för han är å kopierar
papper till mig, men men, nu äre så att stackars annirene i alla fall har gott hem, för hon mådde
inte nå bra, så hon får ta å krya på sig en massa massa maaaaaasssa! <333 ah men men.
ska väl sluta skriva nu, för mattias kommer väl soon å då lär jag börja. hare gött hörnii ! ;D
å btw, tina. neej marielle var inte med, för när vi satt vid pizzan å jag skulle springa å krama
rasse, så glömde jag helt bort melle, .. som jag pratade med i telefonen ;D


tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Martina

Just ja så vare, men du ... du kan ju skriva svaren här istället?

2008-01-16 @ 17:32:08
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0