17/1 -08!

idag så har dagen varit helt lat, vilket den nästa alltid är. men i alla fall, dagen började med
datakunskapen, men den är helt onödig, de flesta kanske har hört mig säga det redan?
sen efter datan, då hade vi gympa, där vi tillsammans med B-klassen höll på med redskap.
jag, cattis, annirene & orren var i grupp &vi hade i alla fall kul, men det är det sällan vi inte har.
efter det så var det dags för maten &det fanns ingen mat. så det är ju lite tråkigt tycker jag,
för så blev det än gång förut &pga det, så kom vi för sent till sista lektionen. men ylva visste
redan att det var segt vid maten, så hon sa att vi skulle komma så fort vi blev klara bara.
jag &orren gick tillslut iväg till ylvas lektion, yrk lektion med andra ord. det är speciellt om bf.
å vi lämnade cattis &annirene kvar själva, bara för att de är rätt så jätte sega! men i vilket
fall så sen klockan 13.10 så kom de till lektionen, &vi skulle ha börjat redan klockan 12.35.
menmen, jag började snacka med danne på msn där i skolan, men sen var jag tvungen å
åka hem så jag sa; Jag kommer klockan 3. å så gick jag å micke till bussen, väntade, sen
kom bussen, så åkte jag, sen så kom man till nbg, så hoppade jag &micke in i taxin &så
åkte man hem, gick in åså. &sen:

' e.f, säger (15:00):
nuså:D
värsta timingen erkänn! ;D mihi!, men men, nu ska jag nog sluta skriva för det är inge kul å
läsa allt dehär ändåså. men btw, så kommer elin hit imorrn det var jätte länge sen nu ju! :)

tjo hejhej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0