2/1 -08!

första inlägget år 2008! :D, jag hoppas att alla fick ett bra slut på 2007 &en bra början på 2008! (:
jag hade det trevligt i alla fall, runt 5 så åkte jag ner till emelie, där sofia &putte också var, vi typ
körde twister å så drack vi lite så. sen skulle vi ju leta på fest, men det var aldrig av, eller jo leta
gjorde vi, men det var ingen hemma där vi skulle va så det var ju lite trist, i vilket fall så jaa.. jag
fick skjuts hem av emelie pappa runt 2, (: tackar så mycket för det! &tack alla för en trevlig kväll! <3
nog om det, idag har jag inte gjort ett skit, astråkigt å blablabla, finns verkligen ingenting att göra
när man bor här där jag bor. nåja, blir kanske till å kolla på film senare eller så, laddade hem
resident evil filmerna igår, för niklas sa att de var bra, så jag tänkte se om de var det eller ej. sen
har jag ju en film som jag fick i julklapp åså en till som jag köpte på mellandagsrean, så har jag
massa mer, så jag har ju en del å kolla på! (: fast lite trist att jag måste sitta här hemma hos mig
&helt själv. men jag är vanare än vanast så. i vilket fall, så saknar jag min bästavän som fan!
men hon kommer nog hit om typ.. 2 dagar! :D <3333 ,sen saknar jag elin en del, men vi är inte
på topp just nu /:, åså han också, men det är ju bara glömma., aja. gott nytt år på er alla i alla fall!

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0