9/1 -08!

gud vad ovanligt det känns å skriva 08 hela tiden x), men men.
igår så tog jag bussen hem från skolan klockan 12.20, för jag
hade så otroligt ont i magen, så när jag kom hem la jag mig
bara i sängen för att vila, &det slutade med att ja jag vet inte.
men i vilket fall så har jag vart hemma från skolan idag också,
men det känns rätt okej idag, så jag kanske går till skolan imorrn
i alla fall, för jag vill hellst inte missa så mycket, käns inte så
bra, just också eftersom att lovet precis är slut så äre kanske
rätt mycket som kommer att hända, så hoppas jag orkar imorrn.
menmen, ska nog krypa ner i sängen som innan å kolla på
one tree hill snart, för jag har blivit lite beroende utav det ;)

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Sessan

2008 kommer bli étt av mitt livs bästa år. Så mcyket som kommer hända i år! yikes vad jag börjar bli stressad

2008-01-09 @ 13:43:50
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: ann irene

see you tomorrow lilla sjukling :P

2008-01-09 @ 17:48:46
URL: http://annireneR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0