15/3 -08!

Igår så åkte jag och Cattis till Sura igen, men den här gången så fick vi sitta och vänta in Tim och Lennie, för de var inte där och väntade på oss när tåget kom. Men de kom efter nån minut och då gick vi hem till Tompa. Där hade vi Jocke, Tompa, och Fia(Tim's mamma), Vi satt där och lyssnade på musik åså. Lennie var ju damp som vanligt och när jag och Cattis inte kunde spela negerpresident(?) så vart han galen. Nej, men i alla fall så fick Tim, Jocke och Lennie spela det å jag och Cattis kollade på. Sen gick jag och Cattis med Jocke och Tim iväg till nån för Jocke skulle fixa nått. Så gick vi hem till Fia och satte oss där tills Lennie och Tompa kom, men då dissade jag, Cattis och Tim dom, så stack vi ner och käkade.
Senare på kvällen så började det bli fullt hus och Fia, vid nio sjöng alla singstar för full hals! Det är så sjukt kul att lyssna på dessa människor för de är ju allt annat än normala! Haha. Tjugo över nio så gick jag, Cattis, Lennie och Tim iväg mot tåget för vi skulle hem. Men det slutade med att Kim, Jocke och Paulina också följde med.
Väl på tåget så fick jag och Cattis reda på att det inte är hälsosamt att vi umgås med varandra. Eftersom att vi skrattade såpass mycket så att magen gjorde ont, och vi skulle kunna kissat på oss vilken sekund som helst, men vi överlevde. För ett gott skratt förlänger ju livet!
I vilket fall så hade vi sjukt kul hela kvällen och jag tackar nötterna! :)

Idag kommer jag nog inte göra någonting alls, för jag är supertrött!
Men ni får ha det så bra.

Tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0