18/3 -08!

Igår så ändrades bilddagbokens utseende, först så satt jag själv och klagade en massa. Det var fult och man hittade inte allt.
Men idag, så har jag slutat, för om jag tänker efter, så hittar jag nästan allt redan och så är det inte så jäkla överdrivet. Alltså fult, nja jag tycker det är rätt fräsigt, men jag har börjat vänja mig, så nu stör jag mig istället på alla som klagar på sidan.
Jag har läst att det är lunarstorm som köpt det, men det hoppas jag inte pga att det faktiskt finns saker som kostar på lunar. Det vore väldigt trist om det skulle börja kosta på bdb? Nej, det får inte hända.

Idag så var skolan rättså seg. Började med engelska, bara 4 st där, helt knas. Där hade vi ju såklart prov, som jag inte tänat på ett skit. Sen hade vi matte och där gjorde vi klart uppgifterna sen gick vi och käkade. Efter maten så frågade Ludde om vi inte kunde dra hem, eftersom att vi var så få där.
Jag och Cattis började tänka tanken att åka till Sura en stund, men så blev det inte. Först så tänkte vi va med Tim, men han slutade 15, så det skulle inte hinnas med. Så kom vi på ca 15min innan tåget kom "Vi kan va med Lillen!", så då ringde jag Rasse för att få Hampus mobilnr, så att han kanske skulle kunna skjutsa. Men han svarade ikke, så det var kört. Sen tänkte vi "Vi cyklar!" Men Cattis bangade ur, pga av att det snöade. Blää. Sen sa Tim att det är fem mil, så det kanske var tur att vi inte cyklade? Haha.
Sen gick vi i alla fall til idrotten men jag och Cattis var inte med, vi bara kollade på. Sen så hade vi svenska och då var vi bara 8 där. Så det var ju aslite folk hela dagen, helt mysko. Nästintill alla är sjuka faktiskt! Sen mötte jag Tina vid skåpet och vi åkte hemmåt.

Jag och Cattis vi vill som fasen att det ska bli torsdag! För då åker vi åter igen till Sura, sen sover bästa hos mig också. Det ska bli trevligt, sen så kommer mamma hämta oss, så att vi kan vara kvar längre än till 20 i 22. :D
Det ska bli kanonkul att åka dit, visserligen var vi ju där i fredags. Men man saknar människorna på en gång, eftersom att alla är så udda och roliga där. Man blir glad av dom, haha!

Nu så ska jag sluta nöta tangenter.
Tjo hejhejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0