22/3 -08!

Jag är så kass på att skriva, jag kan ju försöka börja skriva varje dag. Fast jag tror att det skulle blir rätt så tråkigt för er att läsa, om nån nu läser. Men eftersom att jag inte skulle skriva så mycket roliga saker. Men men, jag kan i alla fall berätta lite kort nu vad som hänt de senaste dagarna;

20/3 (Torsdag) - Idag så var det skola första. Vi fick reda på om man klarat datakunskapsprovet, det hade jag faktiskt. Det känns bra, för jag tycker verkligen inte om datan och därför skulle jag inte orka göra om provet! Men tiden gick och klockan kvart i två slutade vi för dagen, så då satt jag och Cattis kvar med Amanda en liten stund, till ungefär tjugo över två, för då skulle Amanda gå till bussen, så då gick vi till tåget också.
Vi satte oss på tåget och 15.22 var vi i Sura, så vi sa hejdå till Alexandra, som satt på tåget, och så hälsade vi "hejhej" på Lillen som skulle med tåget. Sen så väntade vi in Jokke och Tim, vi stod sen och väntade på Tor av nån anledning. Sen gick vi hem till Tompa och satte oss där. Vi hade trevligt, massa trevligt! Varken Jokke eller Tompa kan laga mat, jag kan just nu inte släppa Jokkes dumma fråga; "Hur steker man då?" Hahaha! Stackarn.
Men sen stack jag, Cattis och Tim ner och åt mat. Senare så kom det bara mer och mer folk, alla var onyktra också. Och vissa stunder så stod ALLA och dansade, haha! Halv ett på natten så hämtade mamma mig och Cattis i alla fall. Tack för en trevlig dag &kväll!
När vi väl kom hem till mig, så åt vi lite, sen så fixade vi oss och gick ut i husvagnen för att sova. Fast innan det så satte vi igång en film för att glo lite, men Cattis somnade rätt snabbt så jag stängde av den igen. Sen sov vi.

21/3 (Fredag) - När jag och Cattis vaknade runt en halv ett ungefär, så låg vi kvar i husvagnen och bara pratade. Tillslut så gick vi in för att äta frukost. Sen satte vi oss vid datan en stund. Men runt 5 så bestämde vi oss för att fixa oss och inte bara dega sönder. Så vi duschade, böt om och sen så kollade vi på High School Musical 2. Efter det så saknade vi Sura, eftersom att vi kollade på Så ska det låta, det påminner oss om Sura, eftersom att vi har varit där två fredagar och då kollar vi alltid på Så ska det låta, så sjunger folket med. Det är jätte bra, haha. Men sen klockan nio, så kollade vi på Lets dance en halvtimme, sen skjutsade jag och mamma hem Cattis.

Tack bästa vän, du har räddat två dagar <3 Du är min bästa och du förlänger mitt liv, genom att du får mig att skratta. UPP IN, bara du fattar ;D hahah!

Detta är mina senaste dagar, idag har jag inte gjort annat än att sitta här, duscha och skrivit sms med Lillen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0