8/3 -08!

Idag så är jag verkligen inte på något bra humör. Jag mår inte bra för fem öre. Så idag blir det bara att sitta hemma skulle jag tro. Jag vet att man kanske bör hitta på någonting om inte mår bra, för att få tänka på nått annat, men jag orkar inte det.
Ikväll blir det väl att glo på melodifestivalen. Jag har hört att Björn Gustavsson inte ska vara med, det är ju sjukt dåligt i sånnafall! Han är ju helt klart behövligt där, måste ju får se något kul i alla fall tycker jag. Han är helt enkelt bäst! Utan han så kommer det inte alls bli det samma. Men jag hoppas han är med i alla fall.

Usch vad jag blir irriterad på allt, nu ska jag sluta skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0