9/3 -08!

Igår så berättade Cattis en dröm som hon drömde, så jag ville bara berätta den :)
Jag = Cattis,
Evve = Jag, så ni fattar ;D

Vi satt hemma hos min killes bror. Evve, jag å min kille , å evve hade lagt sej i hela sängen, så jag å min kille dela på soffan å låg breve varann, sen helt plöstligt plinga det på dörren å jag gick dit för att kolla vem det var å där hitta jag bara ett brev, på det stog det " evve låt ingen annan läsa" sen gav jag evve det å vi började reta henne för vi ville veta vem det var ifrån å sen berättade evve att det var från en kille, men inte vad som stod i brevet och hon fråade fall han fick komma in å vi sa visst självklart.. sen så gick hon å öppnade åt honom, och dom lade sig i sängen å vi fortsatte kolla film, sen han bah evve kan jag få hålla dej i handen hon bah aah visst å jag å min kille bah aaaawww, sen så tog han hennes hand å han hade as stora händer så hennes syntes inte, sen han bah evve, får jag krama dej hon bah jo kan du väl få, sen gjorde han det med, sen jag bah ojojoj nu kommer de gå långt typ, sen skämmdes han å typ gömmde sig hos evve . å precis när han vände huvudet mot henne så kysstes dom,. å det va as gulligt!

Jag tänker det själv (jag vet vem killen är, men vi nämner inga namn;)), vad mysigt det skulle vara!

Jaja, idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir väl bara till att sitta hemma idag igen. Vädret är inte det vackraste och sen vet jag fortfarande inte om jag är på humöret för att åka å leka med någon. Men jag vill i  alla fall meddela er om att Cattis, hon är min bästa vän och jag tackar henner grymt mycket för allt hon gör för mig. Jag älskar dig!

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0