11/11 -08!

Sjuk och åter igen sjuk.

Är det någon mer än jag som tycker att jag precis var sjuk?
Jag tycker det, fattar inte vad det är. Jag är helt sjukt igen, halsen svider och jag hostar på som fasen. Därför blev jag även hemma från praktiken idag igen. Men imorgon måste jag dit eftersom att min lärare från skolan ska komma och se hur det går för mig. Bra tycker jag! Haha.

Jag var i alla fall hos tandläkaren idag, jobbit att ligga å gapa när man  har ond hals och måste hålla sig för att inte hosta. Men jaja. Livet är hårt ibland. Jag är glad ändå.

Nej men fy, jag klagar rätt mycket va? Haha. Hur mår ni själva idag? :)

Kommentarer
Postat av: natta

äh,man måste få klaga ibland!;) jo,ganska bra.

2008-11-11 @ 18:08:47
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0