12/11 -08!

Jag klarade en dag till på praktiken. Hade troligen inte gjort det om jag hade varit där igår. Det var bra att jag fick vara hemma en dag och vila lite. Men 3barn hade vi idag. Hur lite som helst ju.

Min lärare kom förbi och tråkigt nog så har jag varit såpass sjuk så att jag faktiskt måste ta igen vissa dagar (tre veckor) i 3an sen. Kul? Nja, vet inte. Får ju kanske inte exakt samma barn då. Inte så kul. Men annars så klagade min lärare inte alls. Hon är så snäll så.

Men nyss så pratade jag med min bästaste Elin i telefonen, hon ska hit i helgen och det är ju kanon. Saknar henne. Hon skulle ju komma förra helgen men hon blev sjuk. Så nu på fredag kommer hon istället. Hihi. BravoBravo.

Nej nu ska jag nog ta och renskriva lite uppgifter som är till praktiken. Hej

Kommentarer
Postat av: cattis

vadå? :O ska du få göra 3 extra veckor i 3an ? :o

2008-11-13 @ 18:42:53
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0