18/11 -08!

Nu blev det inte så att jag skrev något igår. Men det blir lätt så, man glömmer av det.

I vilket fall så hade jag tänkt att jag skulle få träna lite till samhällsprovet vi har imorgon i skolan. Men nej, jag hittar inte mina papper så det var ju bara glömma. Bra det? Nej inte precis, för nu kommer jag ju inte klara provet.

Snart är i alla fall praktiken över, det ska bli både skönt och tråkigt. Kommer ju sakna dom små söta barnen. Men det kommer vara rätt skönt att komma tillbaka till skolan också.

Nej, nu är det så att jag är väldigt trött. Så nu ska jag sluta skriva.


Kommentarer
Postat av: Jaana

Klart du kommer klara provet! Du kan ju alltid leta runt lite på internet efter den faktan du behöver - och sedan är det bara att komma med egna tankar. Vad är det du ska ha prov på?

2008-11-18 @ 16:40:35
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Jaana

Sv: jaha, åh.. klart att det blir svårare om du inte har pluggat innan. Men riksdagspartierna och deras ideologier vet man kanske ganska mycket om sedan innan? :) Vänsterpartierna är mer för allas välfärg och har därför högre skatter som betalar sjukvård osv, medan högerpartierna är mer för att sänka skatterna så att folk för röra sig mer fritt med det de pengar som de tjänar.

2008-11-18 @ 21:18:39
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: annirene

jag har också tappat bort mina papper :S

2008-11-18 @ 21:45:37
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0