26/11 -08!

Jag märkte precis att det faktisk var ett tag sen som jag skrev sist. Fy på mig.

Jag sitter just nu med lilla Lollo i knät för hon är här igen. Hon åkte hem igår och sov med min bror för en natt. Men ikväll kommer hennes riktiga familj och hämtar henne. Man saknar henne då, käns tomt att inte ha någon vovve som springer runt.

Skolan idag var rätt slapp. Åkte till skolan med kvart över 9 bussen, vilket är tidigt med tanke på att jag börjar 10över12, men men. Jag gick i alla fall upp i datasalan då och satt där med Orren tills Cattis slutade.
Sen gick vi upp och käkade och 10över12 hade vi idrott. Vi hade bodypump. Vilket faktiskt var skönt. Jag gav aldrig upp heller så nu känner jag mig riktigt stolt över mig själv.
Sen hade vi samhäll och då kollade vi bara på film. Efter det så hade vi lektion med Lena; Förskola, skola och fritidshem. Vi satt då bara och pratade om praktiken. Så tiden gick fort.

Men nej, nu börjar jag bli riktigt hungrig så nu ska jag gå ut och se om maten är klar snart.
 
HejHej :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja du var riktigt bra på pumpen :)

2008-11-26 @ 20:48:00
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: amanda

ja,träning är ju kul ;)

2008-11-26 @ 21:47:21
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0