28/11 -08!

Det blev till att komma hem sent idag då.

Dagen började med att försova sig, hihi. 

När man kom till skolan så hade man en timmes engelska, segt värre. Men trots allt så hade vi kul på idrotten lektionen efter, eftersom att Cattis är så sjukt söt när hon åker skridskor. Ja vi åkte skridskor på idrotten. Haha. Hon är en blandning mellan bambi på hal is och lotta på bråkmakargatan när hon ska lära sig åka slalom. Ni förstår kanske inte alls? Nej, det måste ses för att förstås. Men hon är söt!
Sen blev det mat och sen matte. Visserligen så satt jag och Orren bara och väntade på att få gå hem. Och ja, hon gick hem, men jag gick till tåget.

14:30 var jag i Hallsta, blev hämtad av Dennis syster som sen ställde sig och vi väntade på Dennis som var inne på ICA och handlade. Sen åkte vi hem till Dennis och det blev massa mys <333 3timmar fick vi umgås. Sen åkte man hem och saknar honom redan. Fan för avståndet!

Men nu sitter jag och babblar med Cattis i telefonen så jag kan inte skriva mera. HEEEEEEEJ!


Kommentarer
Postat av: Cattis

haha va söt du är :)

pratar med mig istället för att skriva ;)tack beby <3

2008-11-29 @ 10:23:37
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0