5/11 -08!

Ja ni ser kanske vad som har hänt? Jag har fixat en massa med utseendet här på bloggen. Känner mig stolt. Dock så är det saker jag fortfarnade inte har ändrat, utan det får fixas någon dag då jag orkar tänka lite extra.

Men jag har fått till en header och tackar gudarna för det. För allt ser så mycket bättre ur, gladare på något vis. Och texten är inte heller lika ful. Så jag har nog fått till det lite. Eller vad tycker ni?

Klockan är typ tjugo över elva, om 40min är det min och älsklingens 1månaders dag. I do miss you baby!

Nu ska jag äta och nog lägga mig för att somna i tid ikväll. Good Luck? Bye !

Kommentarer
Postat av: natta

Din blogg blev jättefin.:) tkr det är så svårt att bestämma färger å sånt :S hehe, hur fixar man bilder längst upp?

2008-11-05 @ 23:34:00
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
Postat av: natta

tack! har kollat på den där bloggen men hittade inte just den länken, så tack! :)

2008-11-06 @ 18:06:54
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0