13/10 -08!

Trött är jag men barnen är söta.

Idag började jag praktisera med små söta barn, 1-3år,dom är mysiga. Men man blir trött efter en dag med dom.
Hela veckan ska jag i vilket fall vara där från halv nio till halv fyra. Lite segt, men ändå skönt.

Jag och min Dennis har umgåtts hela helgen, vi har myst, "lekt", kollat film och tjockat massa gott. Underbart är det. Jag kan ju inte klaga på något utav det. Bara att jag saknar honom nu, en vecka firas in idag & mer blir det.
Dock så kommer det nu ta sin tid innan vi ses igen, två veckor :/ uschusch. Men jag får hoppas att barnen får tiden att gå.

Nu vet jag ingenting mer att skriva, för nu är jag mega trött. Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Cattis!

ja, å jag kanske sover hos dig bara en dag ihelgen om jag änns för för helene & dom så dåä kanske du kan träffa han :D <3

2008-10-13 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0