15/10 -08!

I skolan och fattar inte ett skit.

Just nu sitter jag i skolan, har samhäll men fattar inte vad jag ska göra. Det ska lämnas in nästa onsdag och jag har inte ens börjat, så idag blir det nog hem och plugga en massa.

Cattis sitter breve mig och skriver blogg hon med, roligt värre. Mycket plugg för vår del.
http://juniflikkan.blogg.se

Men nej jag har inget att skriva egentligen, så jag ska väl bara uppdatera om att jag ska sova hos min älskling i helgen trots allt. För att bästaste Cattis inte kunde i helgen, men det kommer fler dagar, som tur är.


Nej, nu slutar jag skriva. Kollar klart min bilddagbok sen ska jag väl kanske försöka plugga lite, vilket jag måste.


Heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0