20/10 -08!

Tänk er att jag skriver inlägget 19e (söndag)
Ja fyfan va jag är trött & är jag sjuk?

Jag vet inte om jag är sjuk eller vad det är, men halsen gör ont. Dock inte som den brukar, den har envisats ända sen i torsdag. Jobbigt är det.

Jag åkte i alla fall iväg till Dennis i fredags, ganska sent. Men bättre sent än aldrig. Igår (lördag) så var vi in till v-ås och käkade på mcdonalds och kollade på bio Max Payne, jag tyckte faktisk den var bra. Även fast det var mycket till "kill-film", med andra ord action. Haha. Men den var bra, dock inte värd 90 spänn. Men som både jag och Dennis sa, ingen film är värd 90 spänn. I alla fall inte för att ses EN gång. Eller vad tycker ni?

Nej, nu har jag ingenting mer att skriva. Ska bara fixa iordning mig för sängen. Sen blir det till att sova, i alla fall försöka!

Tillbaka till 20e(idag egentligen) så firas det två veckor för mig och sötsaken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0