2/10 -08!

Överraskad och en missad dag.

Igår skrev jag inte, igår blev jag överraskad. Av Dennis. Det var en söt överraskning och jag blev enormt glad. Han böt från att heta bara sitt namn på msn och la istället till "Evelina <3" på slutet, mitt hjärta tog ett skutt och ja, allt går framåt.

Idag däremot, ingenting har hänt, jag har pluggat och jag har kommit en bit, känner mig stolt men är sjukt trött nu och ja jag har visserligen varit det hela dagen.

Imorgon blir det matteprov, jag kan ingenting och jag minns ingenting. Det kommer gå illa. Men jag ska göra mitt bästa och sluta att vara så negativ. Jag är ju fortfarande glad. Jippiyey, ja det är jag!

Nu ska jag nog äta, sen ska jag se vem som åker ut ur idol sen blir det till att sova, eftersom att jag, tråkigt nog, försov mig imorse. Illa, men sant.

Ha en trevlig senkväll/natt. Hooj hojdå!



Ja, jag bjussar på denna vackra bild som bevis på att jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0