25/10 -08!

Tänk att jag skriver inlägget 24e (fredag)
Jag har saknat min bästavän och jag saknar min pojkvän.

Jag har haft det kanon idag med bästaste Cattis. Ja, vi började dagen med att spela kort, det gör vi alltid! Kul som alltid hade jag också, går inte att ha tråkigt med baby. Sen for vi ner till fritids.
Jag påpekade då på vägen dit att Samme var i Fagersta över helgen, och vet ni vad? Han kom till fritids! Ååh vad glad man blev! Han har ju trots allt flyttat ifrån oss och så underbart mysig och härlig som han är, så går det bara inte att låta bli att sakna honom.
Jag älskar dom båda och det är perfekt att dom har fått göra en trist fredag till en av de bästa. <3

Men vi stack upp till en fest för att säga hej till Amiis och AnnIrene också. Usch, jag ångrar att vi gick dit. Helt ärligt. Fjortisvarning var det och ja.. vi passade helt enkelt inte in. Så efter att jag fått lite ursäkter av psst.. usch vill inte prata om det. Nog om min dag, den var toppen. Men .. förstörde kvällen.

Men älsklingen har räddat den, jag saknar min Dennis! Måste åka dit snart. Mums vad massa mys det kommer bli då.

Jaja. Tack Cattis för en great dag med dig. Love to you!

Nu slutar jag skriva. För jag skriver ingenting intressant, mohaha.

Kommentarer
Postat av: annirene

haha det var ju mest hon som gjorde festen till fjortisfest :P plus alla fjortisar som kom från lekladan men dom drog typ på en gång :P men fyfan jag pallade verkligen inte med henne !

2008-10-27 @ 15:47:37
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: cattis

beby, det var verkligen trevligt med dig , precis som alltid, jag älskar dig <3

2008-10-27 @ 19:07:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0