15/9 -08!

Idag så fyller min käre far år. Grattis till han!

I Fredags gick jag ju till skolan, efter det gick jag med Cattis bort till tågstationen. Där väntade även Dennis.
Så efter att Cattis åkt med tåget så satt vi två kvar och väntade på bussen. Sen åkte vi med den hem.

Väl hemma (brors lägenhet) så la vi oss i soffan och glodde på tv direkt. Sen kom mamma förbi med mina grejer innan dom åkte vidare ner mot Jönköping. Så då tog jag en macka, sen la jag mig i soffan igen. Sen mot kvällen så satte vi igång en film och så myste vi bara vidare tills vi somnade. Visserliger så somnade nog jag först. Vilket jag inte ville, för jag ville se Dennis sova. Hihi. Men men.

Så har helgen sett ut, vi låg framför tvn hela helgen. Haha. Men mysigt hade vi det + att det var trevligt.
På Söndagen åkte han hem och det var mindre kul. Men en annan kul sak var att mamma och dom kom hem med nya skor åt mig.

Idag var jag hos tandläkaren + att jag åkte med mamma och pappa i affärer efteråt. Så jag kom hem med lite nya kläder och mamma å pappa köpte sig en ny tv. Eftersom att deras inte ville funka som det brukar längre.

Nu har jag skrivit ett otroligt onödigt inlägg. Men jaja, ingen läser ju ändåså. Haha. Hooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0