20/9 -08!

Jadu, jag är inte bra på att uppdatera.

I veckan har jag i vilket fall bara varit i skolan och det har ju såklart varit segt.

Men igår, då umgicks jag med Cattis & AnnIrene mot kvällen. Vi kollade på film och tjockade chips. Efter filmen så tittade vi på Sing a long och sen Singing bee. Sen vid 22.40 så kom mamma och pappa och hämtade mig. Så skjutsade vi hem Cattis också.

Vi hade trevligt vi, dom där nötterna är ju så jävla blonda i hjärnan så jag vet inte vad. Haha!

Och idag blir det bara massa plugga. Usch. Men vad kan jag annars göra, jag ligger ju faktiskt efter.
Nu slutar jag skriva, för jag har inget att skriva om. Hooj!

Kommentarer
Postat av: annirene

haha men jag var ju nästan tvungen om jag skulle kunna läsa något alls ju :P



och du, jag ska faktiskt färga håret på torsdag eller fredag så då är jag inte blond längre, haha :P

2008-09-22 @ 22:43:33
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0